Iwona Kołodziejek: z TikTok do Proxi.cloud

Iwona Kołodziejek objęła stanowisko business development director w firmie technologicznej Proxi.cloud, zajmującej się m.in. geobehawioralnym kierowaniem reklam.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Iwona Kołodziejek: z TikTok do Proxi.cloud
Iwona Kołodziejak / fot.mat.pras.

Kołodziejek będzie odpowiadać m.in. za zwiększanie rozpoznawalności marki na rynku reklamowym i rozwijanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Konsekwencją tego ma być wzrost sprzedaży usług reklamowych firmy.

Iwona Kołodziejek ma 30 lat doświadczenia zawodowego. Przez ostatni rok pracowała jako niezależna doradczyni w dziedzinie mediów, a później w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.

Wcześniej - przez 12 lat -  była związana z firmą doradczą Accenture, w której odpowiadała za sprzedaż i realizację projektów w obszarze zwiększania efektywności inwestycji mediowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pracowała też w domach mediowych, m.in. w Mindshare, Zenith (jako managing director Optimedia), a także w dziale mediów agencji reklamowej Ogilvy i brokerze reklamy outdoorowej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych