Izabela Trojanowska twarzą marki Kubota

Polska marka klapków i odzieży Kubota zrealizowała niestandardową kampanię marketingową z udziałem aktorki oraz piosenkarki Izabeli Trojanowskiej, znanej szerszemu gronu widzów m.in. z roli w serialu „Klan”. Inspiracją głównego elementu kampanii był wywiad gwiazdy sprzed lat.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Izabela Trojanowska twarzą marki Kubota
fot. materiały prasowe

Kubota promuje nową kampanią ofertę swoich produktów dostępnych w sklepach sieci Biedronka.

– Zależało nam również, by w ramach wspólnej akcji stworzyć narrację nawiązującą do swobody, odpoczynku i jednocześnie – nie po raz pierwszy – puścić oko do naszych klientów – komentuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota.

Kubota zaprosiła Trojanowską na caffe latte

Do słynnego cytatu, który pojawia się w archiwalnym wywiadzie – „piję sobie caffe latte i czuję się bosko” – w ostatnich latach powrócili internauci, wykorzystując archiwalne wideo m.in. w humorystycznych materiałach na Tiktoku oraz Instagramie. Marka Kubota postanowiła odświeżyć ten motyw, tworząc remake wywiadu, w którym wzięła udział sama Izabela Trojanowska.

– Zapraszając do współpracy Izabelę Trojanowską chcieliśmy, czerpiąc bezpośrednio z popkultury, wyjść poza sztywny schemat działań marketingowych i dotrzeć do zróżnicowanych grup wiekowych. Co nieco starsi odbiorcy kojarzą Trojanowską z wielkimi przebojami „Tyle samo prawd ile kłamstw” czy „Wszystko, czego dziś chcę”, młodsi słuchają tej drugiej piosenki w aranżacji Moniki Brodki. Natomiast dla obydwu tych grup Trojanowska jest przykładem niewymuszonego stylu i charyzmy, z którymi my jako marka chcemy być kojarzeni – podsumowuje Alina Sztoch.

 Za realizację była odpowiedzialna poznańska agencja Easy Tiger Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"