Izabela Wejcht zakłada WeCom PR

Izabela Wejcht zakłada agencję konsultingu komunikacyjnego i public relations WeCom PR. Agencja skoncentruje się na kompleksowym doradztwie komunikacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej, specjalistycznej komunikacji w sektorze B2B oraz komunikacji w obszarze zrównoważonego rozwoju. Ostatnio Izabela Wejcht pracowała w Ogilvy PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Izabela Wejcht zakłada WeCom PR
Izabela Wejcht

WeCom PR będzie wspierać klientów w osiąganiu celów biznesowych dzięki skutecznej strategii komunikacyjnej połączonej z wysokimi standardami współpracy oraz stuprocentową koncentracją na każdym projekcie.

- Branża PR nieustannie się zmienia. Pojawiają się nowe trendy i narzędzia. Jednak podstawowa wartość PR rozumianego jako budowanie relacji publicznych, wzmocnienie reputacji i tworzenie pozytywnego klimatu wokół marki, pozostaje niezmienna. Thought leadership, połączenie media relations z mediami społecznościowymi oraz wsparcie nowych technologii pozwalają na dostarczanie wartościowych treści i tworzenie nowych form interakcji z otoczeniem. Rolę PR upatruję także w selekcjonowaniu informacji oraz tłumaczeniu i upraszczaniu coraz bardziej skomplikowanej rzeczywistości w myśl zasady focus on less, do it better – mówi Izabela Wejcht.

Nazwa WeCom PR nawiązuje do wspólnych celów klientów, agencji oraz interesariuszy w obszarze komunikacji i PR. Działania komunikacyjne przynoszą najlepszy efekt, jeśli oparte są na „My” („We”), czyli bliskiej współpracy i długofalowych relacjach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-olbrychowski-coo-komunikacja-plus-group ##

- WeCom PR ma być kompaktową, profesjonalną i zwinną agencją, która potrafi szybko dostosować się do zmian, jest elastyczna i zaangażowana. Dodatkowym atutem, w który mocno wierzę, jest nadzór właścicielski nad projektami, co zapewnia kontrolę nad jakością – podkreśla Izabela Wejcht.

Izabela Wejcht ostatnio w Ogilvy PR

Założycielka WeCom PR jest związana z branżą komunikacji i public relations od ponad 20 lat. Przez kilkanaście lat pracowała na stanowiskach dyrektorskich w największych międzynarodowych agencjach PR: Edelman, FleishmanHillard, a ostatnie 4 lata w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe) jako PR director i head of corporate communications. Pełniła także funkcję CSR & PR managera Carlsberg Polska. Oprócz działalności biznesowej, od kilku lat jest wykładowczynią modułu „CSR i dialog z interesariuszami” w London School of Public Relations. Prowadzi także projekty pro bono dla organizacji pozarządowych.

Izabela Wejcht jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej oraz na tej samej uczelni Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe