SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu

Waldemar Izdebski, dotychczasowy dyrektor marketingu Grupy Wydawniczej Polskapresse, odchodzi ze spółki za porozumieniem stron. Nowym szefem marketingu w wydawnictwie zostanie od listopada br. Dariusz Kasprzak.

Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu

Zarówno sam Izdebski jak i Magdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowa Polskapresse, nie komentują przyczyn jego rozstania z firmą. Z Polskapresse Izdebski związany był od listopada 2007 roku, gdy objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i badań marketingowych. Natomiast dyrektorem marketingu wydawnictwa został w kwietniu 2008 roku. Wcześniej pracował w Mediatak m.in. jako dyrektor marketingu i badań marketingowych. Pytany o dalsze plany zawodowe mówi tylko, że chce pozostać w branży medialnej.

Dariusz Kasprzak przychodzi do Polskapresse z firmy CeWe Color Polska, gdzie od 2003 roku był dyrektorem sprzedaży i marketingu. Wcześniej pracował w Kama Foods S.A. Warszawa jako m.in. national sales manager.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl