J&J rezygnuje ze sponsoringu igrzysk

Po niecałych trzech latach Johnson & Johnson rezygnuje zesponsoringu igrzysk olimpijskich.

km - źródło: Marketing Week
km - źródło: Marketing Week
Udostępnij artykuł:

Firma wycofała się z globalnej umowy zawartej z MiędzynarodowymKomitetem Olimpijskim (MKOl), której wartość miała opiewać na 100milionów dolarów w ciągu czterech najbliższych lat - informujeserwis Marketing Week.

W związku z tym dwie najbliższe olimpiady (zimowa w Vancouver2010 i letnia w Londynie 2012) pozostają w tym momencie bezkluczowego finansowania.

J&J był jednym z oficjalnych sponsorów igrzysk między 2005 a2008 rokiem. W tym okresie umowa z MKOl byłą warta od 60 do 80milionów dolarów. Przedłużenie umowy na lata 2009 - 2012 miałoprzynieść organizacji kolejne 100 milionów dolarów. Jednak firma,rozczarowana małą liczbą osób mających z uwagi na względybezpieczeństwa prawo wstępu do strefy sponsora w trakcie igrzysk wPekinie, postanowiła nie przedłużać umowy.

Tym samym MKOl pozostaje bez partnera w kategorii produktówsłużących ochronie zdrowia. Wcześniej ze sponsoringu igrzyskzrezygnowały również takie firmy jak Kodak, ManuLife i Lenovo.

km - źródło: Marketing Week
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Week
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana