J&J rezygnuje ze sponsoringu igrzysk

Po niecałych trzech latach Johnson & Johnson rezygnuje zesponsoringu igrzysk olimpijskich.

km - źródło: Marketing Week
km - źródło: Marketing Week
Udostępnij artykuł:

Firma wycofała się z globalnej umowy zawartej z MiędzynarodowymKomitetem Olimpijskim (MKOl), której wartość miała opiewać na 100milionów dolarów w ciągu czterech najbliższych lat - informujeserwis Marketing Week.

W związku z tym dwie najbliższe olimpiady (zimowa w Vancouver2010 i letnia w Londynie 2012) pozostają w tym momencie bezkluczowego finansowania.

J&J był jednym z oficjalnych sponsorów igrzysk między 2005 a2008 rokiem. W tym okresie umowa z MKOl byłą warta od 60 do 80milionów dolarów. Przedłużenie umowy na lata 2009 - 2012 miałoprzynieść organizacji kolejne 100 milionów dolarów. Jednak firma,rozczarowana małą liczbą osób mających z uwagi na względybezpieczeństwa prawo wstępu do strefy sponsora w trakcie igrzysk wPekinie, postanowiła nie przedłużać umowy.

Tym samym MKOl pozostaje bez partnera w kategorii produktówsłużących ochronie zdrowia. Wcześniej ze sponsoringu igrzyskzrezygnowały również takie firmy jak Kodak, ManuLife i Lenovo.

km - źródło: Marketing Week
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Week
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu