SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Braciak przy wigilijnym stole promuje Cyfrowy Polsat (wideo)

Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu z udziałem Jacka Braciaka, promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Przygotowały ją Grey Group, Vizeum, TFP, Xantus i Ztudio&Burza.

Article

W świątecznej promocji Cyfrowego Polsatu klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L otrzymają pełną ofertę, m.in. z kanałami premium HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat.  Dodatkowo w ofercie znajduje się mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO.

Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.

Jacek Braciak w reklamie Cyfrowego Polsatu

Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30-sekundowej oraz 15-sekundowej). Akcja spotów rozgrywa się w domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych nie do przeobejrzenia.

W rolę ojca rodziny wciela się Jacek Braciak.

Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem telewizję, radio i digital.

Za kreację odpowiada Grey Group, za zakup mediów Vizeum, za produkcję TFP, i postprodukcję  Xantus (wideo), Ztudio&Burza (dźwięk). Spot wyreżyserował Piotr Janowski.

W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak przy wigilijnym stole promuje Cyfrowy Polsat (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl