Jacek Gmoch i Izak skomentują mecze Reziego z innymi influencerami w FIFA 2018

W kolejnej odsłonie kampanii promującej telewizory LG OLED ThinQ AI zobaczymy aktywację z udziałem popularnych digital influencerów - Piotra „Izak” Skowyrskiego, reZigiusza, Jacoba, Lacha i Kozy. Towarzyszyć im będzie twarz akcji - były trener piłkarski Jacek Gmoch. Akcję przygotowała agencja GetHero.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jacek Gmoch i Izak skomentują mecze Reziego z innymi influencerami w FIFA 2018
Od lewej: Izak, Jacek Gmoch, ReZigiusz

Od kilku dni trwa kampania LG, w której Jacek Gmoch pokazuje młodym kibicom, jak dzięki telewizorowi LG OLED ThinQ AI można wygodnie oglądać piłkarskie mistrzostwa świata. Popularny trener i komentator piłki nożnej w serii spotów chwali funkcjonalności promowanego sprzętu.

W kolejnej odsłonie akcji do Gmocha dołączają influencerzy. Aktywacja polega na tym, że reZigiusz rozegra trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny - Senegalu, Kolumbii i Japonii. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną - Jacob, Lachu i Koza. Ich rozgrywki skomentują, ze studia na stadionie Legii Warszawa,  Jacek Gmoch i Piotr „Izak” Skowyrski, zanany z komentowania esportu. Areną kolejnych meczów będą kino, plaża i stadion piłkarski we Wrocławiu.

Filmy będzie można oglądać na kanale Rezigiusza.

Za koncept kampanii mundialowej LG odpowiada agencja The Digitals. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem tej akcji o działania z influencerami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana