Jacek Krajewski: z Goldenline do Emplocity

Jacek Krajewski objął stanowisko business development managera w firmie rekrutacyjnej Emplocity. Wcześniej był związany m.in. z Goldenline i Lightness.

km
km
Udostępnij artykuł:
Jacek Krajewski: z Goldenline do Emplocity

Jacek Krajewski będzie odpowiadał w Emplocity za stałą relację z klientami oraz budowanie strategii dostarczania usługi rekrutacyjnej i biznesowego rozwoju produktu.

Z rynkiem rekrutacji Krajewski związany jest od ponad dekady. Doświadczenie zdobywał m.in. w Goldenline, gdzie piastował stanowisko market development managera, oraz w firmie Lightness zajmującej się doradztwem i szkoleniami w obszarze employer brandingu. Od 2015 r. prowadzi bloga, gdzie porusza tematy związane z personal brandingiem, HR i social media.

Emplocity to technologiczny partner w rekrutacji dla firm poszukujących pracowników oraz dla osób zainteresowanych zmianą pracy lub rozwojem zawodowym. Oferuje tzw. rekrutację odwróconą, która opiera się o system automatyzujący proces rekrutacji, wykorzystujący zaawansowane rozwiązania technologiczne, takie jak uczenie maszynowe i AI (sztuczną inteligencję). W kwietniu br. w Emplocity 1 mln zł zainwestowała firma Enprom.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji