Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba awansowali w agencji VML Poland

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczas zajmujący stanowisko creative group heads awansowali na stanowiska associate creative directors w agencji VML Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obejmując stanowiska associate creative directors, Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do do grona, w którym są już Karolina Kałużna, Piotr Cedzyński i Tomek Szkodziński.

Wcześniej obaj byli odpowiedzialni za zarządzanie jedną z pięciu grup kreatywnych VML Poland i pracę dla marek Lidl, Samsung i innych. Od teraz odpowiadają również za współtworzenie wizji działu kreacji, wewnętrzne procesy i narzędzia.

Jacek Stefanowicz do VML Poland dołączył na początku 2013 roku. Najpierw był junior copywriterem, potem pełnił funkcję creative, a od maja ub.r. pracował jako creative group head. Piotr Szkałuba w VML pracuje od maja 2015 roku, najpierw jako art director, a od roku jako creative group head. Do agencji przeszedł z K2 Internet, gdzie był senior graphic designerem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"