SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jack Daniel’s z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

Trwa konkurs konsumencki, będący częścią nowej platformy komunikacyjnej marki whisky Jack Daniel’s „Dziś zdarza się tylko raz”.

Zadaniem konsumentów jest podzielenie się tym, co zawsze chcieli zrobić, ale nie mieli czasu, możliwości lub odwagi. Oprócz możliwości wygrania atrakcyjnych nagród, konsumenci mogą zobaczyć, jak na stronie konkursowej butelka Jack’a napełnia się ich aktami odwagi. Konkurs trwa do 4 czerwca.

Co tydzień do wygrania nagroda pieniężna w wysokości 7777 zł (dla siedmiu osób) oraz 77 aparatów Instax Camera Mini 11.

Za wypracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create. Zakres działań K2 Create obejmuje komunikację w digitalu i mediach społecznościowych. Za współpracę z influencerami odpowiada Streetcom.

Dołącz do dyskusji: Jack Daniel’s z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl