SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacob’s Creek reklamuje Dni Australii (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa festiwalu Dni Australii sponsorowanego przez polskiego dystrybutora wina Jacob’s Creek. Akcję - obejmującą telewizję, prasę, internet i sklepy - przygotowały formy Havas Worldwide i Carat Polska.

Sponsoring Dni Australii to pierwsza tego typu akcja marketingowa marki Jacob’s Creek na polskim rynku. Festiwal, organizowany przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, odbędzie się we Wrocławiu od 24 do 26 stycznia przyszłego roku. Będzie obejmował seanse australijskich filmów oraz warsztaty i spotkania z fotografami i podróżnikami, którzy zwiedzili Australię.

- Długo czekaliśmy na wydarzenie, które będzie dobrze komponować się z naszą marką. Ten festiwal to fantastyczna okazja do tego, żeby przedstawić szerszej publice Australię, jej kulturę i jeden z jej ważnych elementów, jakim jest tworzenie wyjątkowego wina - przekonuje Iwona Michałowicz, senior brand manager marki Jacob’s Creek. -

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, Discovery Channel, TVN Turbo, TVN Style), prasę (pisma lifestylowe), internet oraz punkty sprzedaży. Spot do kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Jacob’s Creek reklamuje Dni Australii (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl