Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

Pod hasłem „Hard to forget” startujnie globalna kampania marki Jaguar, która promuje nowy model SUV-a - Jaguar F-Pace.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jaguar F-Pace promowany hasłem „Hard to forget"

Do współpracy przy kampanii Jaguar zaprosił amerykańskiego DJ i producenta muzyki – MK, który razem z Raphaella przygotował utwór „Lies”.

Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.

W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.

Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek