SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak działa reklama

Nowa książka Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego

Nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukazała się książka pod redakcją Johna Philipa Jonesa pt. "Jak działa reklama". Autorzy - wybitni specjaliści w dziedzinie reklamy - na podstawie rezultatów rzetelnych badań empirycznych obalają wiele mitów i "prawd", którymi karmieni są ludzie z branży reklamowej. Wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy, a szczególne znaczenie przypisują badaniom marketingowym, które powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego.

Wkrótce: "Public Relations" Michaela Prichinello, Richarda Laermera oraz "Utajone postawy konsumenckie" Dominiki Maison
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak działa reklama

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl