SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał Biznes24 ogląda średnio 380 widzów. Roman Młodkowski: widownia przesuwa się do konsumpcji w internecie

Nowy kanał Biznes24 od początku nadawania w każdej minucie ogląda średnio 380 widzów, co daje stacji 0,01 proc. udziału w rynku. - Nasza widownia przesuwa się wyraźnie w stronę konsumpcji w internecie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, współwłaściciel Biznes24.

Roman Młodkowski w Biznes24Article

Biznes24 to kanał biznesowy, który został uruchomiony 20 marca 2020 roku we współpracy przez Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W grudniu ub.r. Grupa MWE Networks sprzedała 80 proc. udziałów spółki Biznes24 funduszowi zarządzanemu przez Tier Investment, który realizuje głównie projekty w segmencie nieruchomości. Choć Michał Winnicki wyszedł ze spółki, to pozostałe 20 proc. udziałów w niej zachował Roman Młodkowski, współwłaściciel biznesowej stacji.

W 2020 roku stacja miała 370 widzów, w 2022 - 345 oglądających

Średnia minutowa widownia Biznes24 od dnia startu do 13 czerwca 2022 roku wyniosła 380 osób. Przełożyło się to na 0,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,01 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Analizując dane miesiąc największym zainteresowaniem kanał cieszył się w lutym 2021 roku. Biznes24 oglądało wówczas średnio 768 widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę dziennie Biznes24 oglądało dotychczas średnio 50 tys. widzów.

Od 20 marca 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku stację śledziło średnio 370 widzów, a w całym 2021 roku - gdy Biznes24 należał jeszcze do Grupy MWE Networks - kanał miał 424 widzów.

W tym roku zarządzany przez Tier Investment Biznes24 ogląda w każdej minucie 345 osób.

- Jestem przekonany, że nasza widownia przesuwa się wyraźnie w stronę konsumpcji w internecie. Gwałtownie rośnie liczba miejsc, w których jesteśmy dostępni w streamingu. Mamy własną ofertę pod adresem www.biznes24.tv jako strumień wideo a na stronie www.biznes24.pl jako strumień audio dla urządzen mobilnych. W czerwcu pojawiliśmy się w ofercie CDA w pakiecie podstawowym. Jesteśmy w WP Pilot i w ofertach online platform satelitarnych i telewizji kablowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, współwłaściciel Biznes24.

- Odpowiadamy w ten sposób na oczekiwania naszych Widzów, którzy od początku naszego istnienia w marcu 2020 roku, jeszcze w czasie lockdownów, wyrażali rozczarowanie, że nie mogą nas znaleźć w sieci. Więc teraz tam jesteśmy. Ale, że nasza grupa docelowa, osoby zarabiające od 7000 w górę to tylko 1,7 mln osób w Polsce (być może tylko 1 mln gospodarstw domowych), to przesunięcie widowni w kierunku Internetu jest mocno odczuwalne - dodaje.

Miesięczny zasięg w maju na poziomie 665 tys. widzów

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w maju 2022 roku średnia widownia Biznes24 wśród widzów oglądających telewizję w domu wyniosła 225 osób, a z uwzględnieniem widowni poza domem było to 318 widzów, czyli o 41 proc. więcej. Z kolei skumulowany miesięczny zasięg wyniósł po odpowiednio 665 tys. widzów i 2,35 mln.

W kwietniu było to odpowiednio 316 i 367 oglądających w każdej minucie (widownia OOH stanowiła 16 proc.), a miesięczne zasięgi wynosiły 657 tys. i 2,03 mln.

Spośród poszczególnych dni stacja Biznes24 najchętniej oglądana była 12 kwietnia 2020 roku. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 6,2 tys. osób w 4+ (0,07 proc. udziału).

Biznes24 to kanał poświęcony tematyce finansów osobistych, rynków, gospodarki oraz zarządzania, prezentowanych zarówno w codziennych programach informacyjnych, jak i poradnikowych czy publicystycznych.

Tier Investment inwestuje w stację

Tier Investment obecnie realizuje duze inwestycje w kanał Biznes24. Stacja w ostatnich miesiącach zmieniła ramówkę, poszerzyła zespół oraz zwiększyła ilość audycji nadawanych na żywo. Powstała także internetowa rozgłośnia radiowa Biznes24, a także rozwinięty jest portal internetowy biznesowej stacji.

- Od początku czerwca mamy bardziej atrakcyjną ramówkę, z newsami live o 8.00, 9.00, 10.00, 12.00, 15.30, 16.30, 17.00, 17:.30 i 20.00. Organizujemy ciekawe panele dyskusyjne nagrywane w naszym studio, uzupełniamy codzienną ramówkę o podsumowania ważnych opinii z całego dnia i przeglądy opinii analityków. Nasz zespół prezenterski powiększył się o nową, doświadczoną dziennikarkę, Natalię Gorzelnik, dołączył do nas też w roli wydawcy Piotr Roszkowski, z którym współpracowaliśmy jeszcze w czasach franczyzy CNBC. Jestem przekonany, że wkrótce fenomeny statystyczne pomiarów oglądalności ułożą się dla nas korzystnie - opisuje zmiany Roman Młodkowski.

Dołącz do dyskusji: Kanał Biznes24 ogląda średnio 380 widzów. Roman Młodkowski: widownia przesuwa się do konsumpcji w internecie

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hehe
kiedy do nich dojdzie, że telewizja o biznesie to żaden biznes?
odpowiedź
User
tou
Facet skazany na porażkę
odpowiedź
User
ppe
Winnicki świetnie zrobił, że się tego pozbył
odpowiedź