Fightime wchodzi do kablówek. KRRiT udzieliła stacji 10-letniej koncesji

Sportowy kanał Fightime uzyskał koncesję kablową od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. To oznacza, że może podpisywać umowy z sieciami kablowymi. Od stycznia kanał testowo dostępny jest w sieci Avios.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Fightime wchodzi do kablówek. KRRiT udzieliła stacji 10-letniej koncesji
Fot. Facebook/Fightime

Telewizja specjalizuje się w pokazywaniu walk, gal zawodowych i mistrzostw rozmaitej rangi w sztukach walk. W ofercie znaleźć można także reportaże i programy publicystyczne, informacyjne, ale także wywiady z zawodnikami, trenerami i organizatorami walk. Właścicielem, prezesem i realizatorem wizji Fightime jest Rafał Witkowski.

Kanał nadaje jest w sieci od 2012 roku, posiada także własny kanał na YouTube, który subskrybuje ponad 11 tys. abonentów. Od stycznia br. Fightime HD można oglądać testowo także w sieci Avios. Kanał u operatora dostępny jest na pozycji 519.  

Nowa koncesja, obejmująca nadawanie w sieciach kablowych, została udzielona przez KRRiT na okres 10 lat. Sygnał będzie udzielany operatorom bezpłatnie, stacja ma docelowo utrzymywać się z reklam.

W lutym 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był Eurosport 1. Drugi był TVP Sport na trzecie miejsce awansował Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News HD, a najwięcej stracił Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"