SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Muzo.fm: więcej z reklam, wyższa dywidenda od Polsat Media

Spółka zarządzająca Radiem Muzo.fm (grupa Cyfrowy Polsat) osiągnęła wzrost przychodów o 4 proc. do 6,62 mln zł i dywidendy od Polsat Media, ale jej zysk netto zmalał, bo zapłaciła dużo więcej podatku dochodowego.

Za sprzedaż oferty reklamowej Muzo.fm odpowiada Polsat Media. Przychody sprzedażowe od tej spółki rok do roku zwiększyły się z 6,12 do 6,17 mln zł. Dodatkowo Muzo.fm uzyskało 233,8 tys. zł od Grupy Interia i 25,4 tys. zł od Cyfrowego Polsatu.

Od lutego do kwietnia br. Muzo.fm miało 0,4 proc. udziału w rynku słuchalności radia, dwa razy więcej niż rok wcześniej (według danych z badania Radio Track).

Wydatki operacyjne spółki wyniosły w ub.r. 5,23 mln zł, po spadku rok do roku o 1,4 proc. Koszty usług obcych wzrosły z 3,86 do 4,07 mln zł, natomiast wydatki na amortyzację zmalały z 270,5 do 195,9 tys. zł, na wynagrodzenia - z 577,4 do 420,2 tys. zł, a na podatki i opłaty - z 503,2 do 449,3 tys. zł. Firma zatrudniała średnio 16 pracowników (z czego 13 w redakcji), o jednego więcej niż przed rokiem.

Koszty w ramach grupy Cyfrowego Polsatu zwiększyły się z 744,6 do 905,6 tys. zł, z czego te wobec operatora radiofuzyjnego Bcast - z 322,8 do 439,5 tys. zł, a od Telewizji Polsat - ze 191,4 do 272,6 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

6,7 mln zł dywidendy od Polsat Media

Zysk operacyjny Muzo.fm zwiększył się z 1,05 do 1,38 mln zł. Do spółki należy 4,25 proc. udziałów Polsat Media. Z zeszłorocznej dywidendy przypadło dla Muzo.fm 6,75 mln zł, wobec 6,51 mln zł rok wcześniej.

W efekcie zysk brutto spółki sięgnął 8,24 mln zł, a przy wzroście kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 533,8 tys. do 1,44 mln zł zysk netto zmalał z 7,03 do 6,8 mln zł. Na koniec ub.r. firma miała na rachunkach 1,59 mln zł, rok wcześniej było to jedynie 91,7 tys. zł.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Muzo.fm: więcej z reklam, wyższa dywidenda od Polsat Media

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sea
Czyli sami prawie nie zarabiają z działalności podstawowej
6 12
odpowiedź
User
Irek
I niech to teraz wyjaśni mi ktoś mądrzejszy. ZPR trzymają łapę na programie MUZO, odpowiadają za jego jakość, udostępniają siedzibę, ale nie sprzedają w nim czasu antenowego i w związku z tym nie partycypują w dochodach? Po co ta szopka od blisko roku?
22 4
odpowiedź
User
Hubert
Nie wiem chyba ta zmiana sobie poczeka jeszcze dni miesiące dekady lata
A poza tym wczoraj znów MUZO FM zmieniło oprawę z najlepsze kawałki w mieście na hasło Eski Rock czyli gramy co chcemy plus ciągle grają nadal to samo czyli Joan Osbourne one of us komercyjny Måneskin 4 non blondes b52s smash mouth i komercyjna Daria Zawiałow która jest promowana wszędzie przez RMF FM RMF MAXX Radio ESKA Radio ZET Radio SuperNova meloradio i program 3 polskiego radia
0 0
odpowiedź