Radio SuperNova z ponad 1 mln zł zysku. 30 proc. więcej z reklam

W ub.r. spółka International Communication nadająca Radio SuperNova osiągnęła wzrost przychodów o 29,5 proc. do 7,38 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 638 tys. do 1,06 mln zł. Nadawca kolejny rok z rzędu poprawił swoje wyniki biznesowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radio SuperNova z ponad 1 mln zł zysku. 30 proc. więcej z reklam

Prawie całość wpływów nadawcy Radio SuperNova pochodzi ze sprzedaży reklam, za którą odpowiada spółka Time. W ub.r. przychody od niej sięgnęły 6,97 mln zł, wobec 5,67 mln zł rok wcześniej.

Radio SuperNova dwa lata temu zastąpiło Radio Wawa. Jak dotąd nie zbliżyło się do wyników słuchalności poprzedniej stacji, sięgającej 1,5-2 proc. udziału w rynku. W pierwszym kwartale br. miało 0,9 proc. udziału, a rok wcześniej 0,7 proc. (dane z badania Radio Track).

Koszty operacyjne nadawcy były o ponad milion zł niższe od przychodów - wzrosły rok do roku o 24,4 proc. do 6,32 mln zł. Ponad trzy czwarte to wydatki na usługi obce (zwiększyły się z 1,78 do 2,04 mln zł), wynagrodzenia (w górę z 2,05 do 2,68 mln zł) oraz ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze (z 276 do 513,2 tys. zł).

Zatrudnienie w spółce zwiększyło się z 24,81 do 31,92 etatów.

Zysk operacyjny International Communication poszedł w górę z 714,4 tys. do 1,17 mln zł, a zysk netto - z 637,7 tys. do 1,06 mln zł.

Spółka nie wypłaci dywidendy, Time jako jej jedyny akcjonariusz postanowił przeznaczyć cały zysk na jej kapitał zapasowy. Łączne kapitały własne na koniec ub.r. wynosiły już 7,48 mln zł (wobec 6,41 mln zł rok wcześniej), miała też 2,43 mln zł na rachunkach bankowych (na koniec 2021 roku było to 1,27 mln zł).

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu