Rekordowy październik TVN24. TV Republika z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Rekordowy październik TVN24. TV Republika z największym wzrostem
fot. materiały prasowe

Średni dobowy udział TVN24 w październiku 2023 roku wyniósł 7,29 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 29,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najwyższych miesięcznych wyników stacji w historii nadawania.

Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,92 proc. (po wzroście o 24,11 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W październiku br. kanał miał 2,06 proc. udziału, po wzroście względem października 2022 roku o 15,73 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-lider-tvn24-wyprzedzil-polsat-tvn ##

Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,91 proc. (do góry o 1,11 proc.). Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji w październiku br. wyniósł 0,83 proc. Stacja względem października 2022 roku zanotowała wzrost o 16,90 proc.

TV Republika z największym wzrostem

Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja TV Republika, której wynik zwiększył się o 33,33 proc. do 0,12 proc. Kanał w zestawieniu awansował z miejsca 8. na 7.

Grupa TVN najchętniej oglądana

Największy udział (7,92 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 26,72 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 20,46 proc. do 6,83 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-polsat-tvn-spade-ogladalnosci-jesienia-przedluzone-lato-poglebilo-naturalny-odplyw-widowni,7169469327956097a ##

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w październiku 2023 roku wyniósł 17,91 proc. Było to o 22,25 proc. więcej niż w październiku 2022 roku.

grafika

TVN24 na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 4,53 proc., po wzroście o 52,01 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,30 proc. udziału, po wzroście o 12,20 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,60 proc. (do góry o 17,65 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-najchetniej-ogladany-o-poranku-tvp1-na-czele-w-prime-time ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,94 proc. udziału, po wzroście o 50,15 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,95 proc. udziału w rynku, po wzroście o 27,40 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"