Jak odkryć potencjał mediów interaktywnych dla marketingu?

Media Contacts inicjuje cykl konferencji pt. 'Laboratorium Nowych Mediów'. Pierwsze spotkanie w ramach cyklu odbędzie się 14 września w Warszawie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podczas tego wydarzenia wybitni eksperci odpowiedzą na pytanie jakie perspektywy otwierają się przed marketingiem w obliczu nadchodzącej rewolucji w mediach cyfrowych oraz jak wykorzystać nowe kanały komunikacji i jak je zintegrować z procesem marketingowym i sprzedażowym.

Jedyny wykład w Polsce wygłosi TS Kelly, VP Media Contacts, Head of Research and Insight. Jest on światowej sławy ekspertem w dziedzinie nowych mediów i „emerging platforms”, które w niedługiej przyszłości są w stanie całkowicie odmienić scenę marketingową i mediową.

Konferencja została przygotowana przy współpracy z FFCreation i  Interią. Patronem medialnym jest wortal Wirtualnemedia.pl.

Termin: 14 września 2006, WarszawaMiejsce: Hotel Kyriad Prestige

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style