SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)

W wakacje aktywniejsze niż w innych okresach są social mediowe profile marek napojów (w tym piwa) i lodów, a także biur podróży, hoteli i lotnisk. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl rankingi najpopularniejszych w lipcu polskich fanpage’y facebookowych, kanałów youtube’owych i profili twitterowych.

Article

Z analizy NapoleonCat.com wynika, że popularność polskich firm i marek na portalach społecznościowych rośnie dość wolno. Od maja do czerwca br. zasięg facebookowych fanpage’y biur podróży zwiększał się jedynie o 2,5 proc. miesięcznie.

- Z reguły Polacy najczęściej o biurach podróży i ich ofertach mówią na początku sezonu wakacyjnego letniego i zimowego. Widać wyraźnie jednak ogólny trend zmniejszania się aktywności  fanów na stronach marek turystycznych. Związane jest to ze zmianą facebookowego algorytmu udostępniania treści - opisuje Oskar Berezowski. - Dlatego tak ważne jest, by szukając najbardziej optymalnych form komunikacji kierować się twardymi danymi aktywności użytkowników. Wynika z nich między innymi, że administratorzy powinni pamiętać o publikacji w weekendy, a największe zaangażowanie budzą posty publikowane o godz. 14 - radzi.

W raporcie o social mediowej komunikacji branży turystycznej piszą blogerzy Natalia Sitarska z Tasteaway.pl i Marcin Nowak z Gdziewyjechac.pl

Ponadto w raporcie jak co miesiąc rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach (pod względem liczby i aktywności fanów), a także podobne analizy czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl