Jak powinien wyglądać newsletter?

Treść, atrakcyjny layout, nierozsyłany zbyt często - taki powinien być idealny newsletter

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wciąż duża ilość serwisów internetowych oferujących newslettery popełnia kardynalny błąd - nie uwzględnia w przesyłanych listach możliwości wypisania się z usługi - wskazują badania przeprowadzone przez Nielsen Norman Group - informuje serwis Internet Sdandard. Badanie to zostało przeprowadzone wśród mieszkańców USA, Japonii. Szwecji, Australii, Wielkiej Brytanii i Hongkongu.

Z wyników badania wynika, że wiele newsletterów rozsyłane jest za często. Dodatkowo są one za duże, dlatego nudzą czytelnika.

Jak podkreśla Nielsen Norman Group, użytkownicy nie czytają newsletterów, ale przeglądają je wzrokiem, wychwytując jedynie te wiadomości, które ich interesują.

Ankietowani nie mieli problemu z odróżnieniem spamu od przychodzących newsletterów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska