"Jak się masz?" pyta Deutsche Telekom

Deutsche Telekom rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię świąteczną „Jak się masz?” aby zachęcić ludzi do wzajemnego sprawdzania się. Działania reklamowe obejmują również Polskę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Jak się masz?" pyta Deutsche Telekom

Reklama powstała we współpracy z agencją adam&eve Berlin. Kampania pokazuje siłę zadania jednego prostego pytania: „Jak się masz?”

Jej głównym elementem jest 60- sekundowy spot, który koncentruje się na dyrektorze szkoły, będącym wsparciem dla uczniów, współpracowników i rodziców. Ale kiedy dyrektor wraca do domu po stresującym dniu, małe pytanie „jak się masz?” pozwala mu uwolnić się od obciążeń emocjonalnych.

Kampania rozpoczęła się na Słowacji i obejmuje dziewięć krajów, w tym Austrię, Chorwację, Czechy, Niemcy, Macedonię Północną, Czarnogórę, Polskę i Rumunię. Reklama jest wspierana przez dostosowane lokalnie media drukowane i cyfrowe.

- Spójność społeczna jest spoiwem, dzięki któremu warto żyć w naszym społeczeństwie - mówi Ulrich Klenke, dyrektor ds. marki w Deutsche Telekom. - Wielu z nas miało ciężki rok. Bardziej niż kiedykolwiek ludzie martwią się o przyszłość. Szczególnie teraz ważne jest, aby słuchać siebie nawzajem i być dla siebie nawzajem. Zadbajmy razem, aby wszyscy mieli się dobrze. Ta kampania jest również przypomnieniem, że nadszedł czas, aby dotrzeć do swoich bliskich i sprawdzić, czy naprawdę wszystko u nich w porządku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style