SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland Card po niespełna dwóch miesiącach ma 2 mln użytkowników

Wprowadzony na początku marca br. program lojalnościowych Kaufland Card ma obecnie ponad 2 mln użytkowników.

Na początku marca br. Kaufland wprowadził dla klientów nowy program lojalnościowy. W ciągu 10 dni od startu Kaufland Card do programu przystąpiło milion użytkowników. Teraz liczba ta została podwojona - obecnie ponad dwa miliony klientów korzysta z Kaufland Card przy codziennych zakupach.  

Program lojalnościowy sieci Kaufland zapewnia użytkownikom przede wszystkim atrakcyjne ceny na wybrane produkty, dzięki czemu klienci mogą zaoszczędzić konkretne sumy, a także umożliwia zbieranie punktów, które można wymieniać na dodatkowe zniżki.

Jak pokazują dane sieci Kaufland, specjalne oferty zachęciły klientów lojalnościowych do częstszych zakupów z kartą – frekwencja w sklepach w marcu 2023 roku w porównaniu do marca 2022, gdy program Kaufland Card jeszcze nie funkcjonował, była wyższa o 20 proc.

Odpowiedź na oczekiwania klientów

Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego Kaufland przeprowadził badania, aby jak najlepiej poznać oczekiwania klientów i stworzyć dla nich program szyty na miarę. 87 proc.  respondentów wskazywało, że obniżka cen produktów jest benefitem najbardziej zachęcającym do zakupu1. Mając to na uwadze, Kaufland każdego dnia zapewnia użytkownikom Kaufland Card niższe ceny na artykuły codziennego użytku – owoce i warzywa, mięso, pieczywo, ryby, produkty spożywcze zarówno znanych brandów, jak i marek Kaufland. W cotygodniowej ofercie znajdują się także artykuły z kategorii nonfood – wśród nich marek własnych Parkside, Countryside, Switch On.

Ponadto Kaufland nagradza klientów przy każdych zakupach – za każdą wydaną złotówkę użytkownik Kaufland Card otrzymuje jeden punkt. Punkty te klienci mogą wymieniać na specjalne kupony, które pozwalają nabyć dany produkt po bardzo okazyjnej cenie, nawet za symboliczny grosz – od 26.04 do 3.05, aktywując dany kupon, można nabyć napój gazowany K-Classic o pojemności 2 l lub płatki śniadaniowe K-Classic 250 g za jeden grosz.

Obecnie ponad 60 proc.użytkowników Kaufland Card korzysta z cyfrowej wersji programu, która zapewnia dodatkowe korzyści. Jest to m.in. elektroniczne podsumowanie zakupów, dzięki któremu można sprawdzić, ile pieniędzy zaoszczędziliśmy, robiąc zakupy z Kaufland Card.

Kaufland w całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Dołącz do dyskusji: Kaufland Card po niespełna dwóch miesiącach ma 2 mln użytkowników

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Nie ma nic za darmo. Ceną za obniżki są dane osobowe klientów, "kartoteka" zakupów, itd.
odpowiedź
User
Jan
Po co oni tyle lat siedzieli w Payback, który g... no daje?
odpowiedź
User
A&G
Ten program to jakaś pomyłka. Zasada przy zakupach - 1 punkt za 1 zł. W ostatniej "promocji" mogłem za 1 grosz dostać papier oddając 400 punktów. Więc ile ten papier mnie kosztował? Mnie wychodzi 400 złotych. Musiałem wydać 400 złotych, żeby dostać papier "za darmo", więc rabat wyniósł (zakładając, że ten normalnie ten papier kosztował 14 zł) realnie 3,5%. Mają rację klient jest dla nich najważniejszy. Zmieniamy się dla ciebie.
odpowiedź