Jakie dzienniki są najchętniej czytane w województwach?

W trzech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie sierpień 2012-styczeń 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety - wynika z badania PBC General.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W województwie dolnośląskim w okresie od sierpnia 2012 do stycznia 2013 roku nowym liderem czytelnictwa wśród gazet codziennych został „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), którego wskaźnik w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak spadł o 0,70 pkt. proc. Z kolei czytelnictwo będącej liderem rok temu „Gazety Wyborczej” (Agora) spadło o 2,44 pkt. proc. W województwie łódzkiem na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Łódzki” (Polskapresse), podczas gdy w tym samym okresie rok wcześniej najchętniej czytany był “Express Ilustrowany”, także wydawany przez Polskapresse. Oba dzienniki zanotowały jednak spadki wskaźnika czytelnictwa - „Dziennik Łódzki” o 1,82 pkt. proc., a „Express Ilustrowany” - aż o 7,76 pkt. proc.

Z kolei w województwie małopolskim z trzeciego na pierwsze miejsce awansował „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), którego wskaźnik czytelnictwa względem analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalał o 0,82 pkt. proc. Natomiast czytelnictwo będącej liderem rok temu „Polskiej Gazety Krakowskiej” (Polskapresse) zmniejszył się o 1,46 pkt. proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od sierpnia 2011 roku do stycznia 2012 roku na losowej próbie 24 245 przypadków i w okresie od sierpnia 2012 roku do stycznia 2013 roku na losowej próbie 23 608 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu