Jakie jest pokolenie singli?

Młodzi, dynamiczni, lubiący rozrywkę i nowinki techniczne, a takżeodkładający na później decyzję o wchodzeniu w poważne związku -tacy są single według badania "Pokolenie Wyżu" (osoby w wieku 24-34lat) przeprowadzonego na zlecenie "Metra".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badania single to ludzie młodzi, dynamiczni,pracujący, którzy lubią wydawać pieniądze na rozrywkę, kulturę,nowinki techniczne, żyć modnie i dostatnio. Dla większościpowszechną strategią jest odkładanie decyzji o wchodzeniu wdługotrwałe relacje i wynika to przede wszystkim z poważnegotraktowania związków.

Młodzi boją się ograniczenia własnych działań i koniecznościdostosowania się do wymagań partnera. Część z nich przyznaje, żeżycie w pojedynkę jest zdecydowanie łatwiejsze i daje większemożliwości rozwoju zawodowego. Ze stwierdzeniem mówiącym, że"najwięcej zawodowo można osiągnąć, żyjąc w pojedynkę" zgadza się37% osób niebędących w stałym związku i 48% osób, które są z kimśobecnie związane. Niechęć do zawarcia trwałego, urzędowego związkudeklaruje 17% badanych Polaków, którzy nie są obecnie w stałymzwiązku. Częściej są to mężczyźni niż kobiety.

"Pokolenie Wyżu" to badanie dziennika "Metro" zrealizowane przezSMG/KRC w październiku i listopadzie 2008, które objęłoogólnopolską próbę 1000 osób z młodego pokolenia Polaków w wieku24-34 lat.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?