That One Agency, z którą marka Cif nawiązała współpracę w kwietniu, odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję oraz wybór i współpracę z twórcą.
Jakob Kosel w kampanii Cif
W ramach zrealizowanej koncepcji Jakob Kosel odwiedza mieszkania i testuje Cif Infinite Clean w codziennych sytuacjach, pokazując rzeczywiste działanie produktu, zachowując we wszystkim charakter naturalny dla swojego contentu. Tego typu format buduje wiarygodność oraz pozwala marce zbliżyć się do odbiorcy.
– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który oddaje autentyczne doświadczenia konsumenta. Zamiast inscenizowanych reklam produktowych, postawiliśmy na kontakt z produktem w zupełnie regularnym kontekście. To odpowiedź na rosnące oczekiwania wobec marek. Odbiorcy chcą treści autentycznych, przydatnych i osadzonych w prawdziwych sytuacjach – podkreśla Julia Heleniak, creative and social media expert w That One Agency.

Kampania Cif Infinite Clean to przykład komunikacji, w której twórca staje się współautorem przekazu marki.
Twórca jest tu nie tylko nośnikiem, ale integralną częścią narracji. Zamiast klasycznego lokowania produktu, nasza kampania opiera się na modelu kreatywnego współtworzenia.
— Jakob nie tylko testuje produkt, ale wnosi do kampanii swój styl, poczucie humoru i autentyczność. Dzięki temu marka staje się bliższa odbiorcom, a storytelling – bardziej wiarygodny i angażujący – komentuje Marta Pająkowska z Unilever.
Merlin z poprzednim właścicielem mnie oszukał tuż przed upadłością, a gdy robiłem zakupy w nowym i robiłem zwrot książki to zamiast gotówki dali mi kupon i musiałem kolejne zakupy zrobić też u nich.
Ale ja nie chcę żeby mi ktoś stokenizował lojalność. Protestuję! :-D