ROZWIŃ

Jakob Kosel ambasadorem marki Cif

Marka Cif (Unilever)rozpoczęła współpracę z That One Agency w ramach działań influencerskich – powierzając jej launch nowego produktu: Cif Infinite Clean. W roli ambasadora wystąpił Jakob Kosel, który odwiedził mieszkania przechodniów i sprawdził działanie produktu w codziennych warunkach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Jakob Kosel ambasadorem marki Cif

That One Agency, z którą marka Cif nawiązała współpracę w kwietniu, odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję oraz wybór i współpracę z twórcą.

Jakob Kosel w kampanii Cif

W ramach zrealizowanej koncepcji Jakob Kosel odwiedza mieszkania i testuje Cif Infinite Clean w codziennych sytuacjach, pokazując rzeczywiste działanie produktu, zachowując we wszystkim charakter naturalny dla swojego contentu. Tego typu format buduje wiarygodność oraz pozwala marce zbliżyć się do odbiorcy.

– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który oddaje autentyczne doświadczenia konsumenta. Zamiast inscenizowanych reklam produktowych, postawiliśmy na kontakt z produktem w zupełnie regularnym kontekście. To odpowiedź na rosnące oczekiwania wobec marek. Odbiorcy chcą treści autentycznych, przydatnych i osadzonych w prawdziwych sytuacjach – podkreśla Julia Heleniak, creative and social media expert w That One Agency.

Kampania Cif Infinite Clean to przykład komunikacji, w której twórca staje się współautorem przekazu marki.

Twórca jest tu nie tylko nośnikiem, ale integralną częścią narracji. Zamiast klasycznego lokowania produktu, nasza kampania opiera się na modelu kreatywnego współtworzenia. 

— Jakob nie tylko testuje produkt, ale wnosi do kampanii swój styl, poczucie humoru i autentyczność. Dzięki temu marka staje się bliższa odbiorcom, a storytelling – bardziej wiarygodny i angażujący – komentuje Marta Pająkowska z Unilever.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Jakob Kosel (@jakobkosel)
Komentarze (2)
ja
7 lat temu

Merlin z poprzednim właścicielem mnie oszukał tuż przed upadłością, a gdy robiłem zakupy w nowym i robiłem zwrot książki to zamiast gotówki dali mi kupon i musiałem kolejne zakupy zrobić też u nich.

alfred
7 lat temu

Ale ja nie chcę żeby mi ktoś stokenizował lojalność. Protestuję! :-D

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"