Jakob Kosel ambasadorem marki Cif

Marka Cif (Unilever)rozpoczęła współpracę z That One Agency w ramach działań influencerskich – powierzając jej launch nowego produktu: Cif Infinite Clean. W roli ambasadora wystąpił Jakob Kosel, który odwiedził mieszkania przechodniów i sprawdził działanie produktu w codziennych warunkach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jakob Kosel ambasadorem marki Cif

That One Agency, z którą marka Cif nawiązała współpracę w kwietniu, odpowiada za koncepcję kreatywną, produkcję oraz wybór i współpracę z twórcą.

Jakob Kosel w kampanii Cif

W ramach zrealizowanej koncepcji Jakob Kosel odwiedza mieszkania i testuje Cif Infinite Clean w codziennych sytuacjach, pokazując rzeczywiste działanie produktu, zachowując we wszystkim charakter naturalny dla swojego contentu. Tego typu format buduje wiarygodność oraz pozwala marce zbliżyć się do odbiorcy.

– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który oddaje autentyczne doświadczenia konsumenta. Zamiast inscenizowanych reklam produktowych, postawiliśmy na kontakt z produktem w zupełnie regularnym kontekście. To odpowiedź na rosnące oczekiwania wobec marek. Odbiorcy chcą treści autentycznych, przydatnych i osadzonych w prawdziwych sytuacjach – podkreśla Julia Heleniak, creative and social media expert w That One Agency.

Kampania Cif Infinite Clean to przykład komunikacji, w której twórca staje się współautorem przekazu marki.

Twórca jest tu nie tylko nośnikiem, ale integralną częścią narracji. Zamiast klasycznego lokowania produktu, nasza kampania opiera się na modelu kreatywnego współtworzenia. 

— Jakob nie tylko testuje produkt, ale wnosi do kampanii swój styl, poczucie humoru i autentyczność. Dzięki temu marka staje się bliższa odbiorcom, a storytelling – bardziej wiarygodny i angażujący – komentuje Marta Pająkowska z Unilever.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Jakob Kosel (@jakobkosel)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Koło Podbiegunowe i Miko Marczyk w nowej reklamie Škody Enyaq 4x4

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Ponad 600 influencerów w kampanii Allnutrition

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show