Tak się ogląda lewicowy program w Kanale Zero. Zaskoczeni?

Program „Lewe skrzydło” Jakuba Dymka w Kanale Zero może liczyć zwykle na 100 tysięcy - 300 tysięcy wyświetleń w przypadku każdego odcinka. Dziennikarz prowadzi także inne formaty w projekcie Krzysztofa Stanowskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tak się ogląda lewicowy program w Kanale Zero. Zaskoczeni?
fot. YouTube/ Kanał Zero

Jakub Dymek dołączył od września br. do Kanału Zero. Prowadzi czasem m.in. debaty, program „Godzina Zero” czy „Kolację Mellera”. Ma także stały format „Lewe skrzydło”. To nawiązanie do lewicowych poglądów dziennikarza, który razem z Marcinem Giełzakiem założył podcast Dwie Lewe Ręce.

Do tej pory ukazało się 15 odcinków z serii „Lewe skrzydło”. Najpopularniejsze nagrania to „Jakub Dymek o chaosie w Wielkiej Brytanii” (330 tysięcy wyświetleń) oraz „Trzecia Droga, Szymon Hołownia i zmiana poglądów politycznych - 371 tysięcy.

Jak się ogląda program Jakuba Dymka?

Materiały z tego cyklu notują zwykle między 100 tysięcy, a 300 tysięcy odsłon. Należą do grona tych najpopularniejszych w Kanale Zero. Nowe odcinki Dymka publikowane są zwykle co tydzień lub dwa tygodnie.

Jakub Dymek nagrywa także materiały razem z Łukaszem Warzechą na kanale dziennikarza „Do Rzeczy”. Ponadto publikuje m.in. w „Przeglądzie” oraz „Tygodniku Powszechnym”. Wcześniej współpracował m.in. z „Rzeczpospolitą” oraz „Krytyką Polityczną”. 

Nagroda od publiczności

Kanał Dymka i Giełzaka Dwie Lewe Ręce ma na YouTube ponad 47 tysięcy subskrypcji. Otrzymał nagrodę publiczności podczas niedawnego konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki. 

Czytaj także: Nowa prowadząca w DLR

Kanał Zero doczekał się obecnie ponad 1,41 mln obserwujących. 2600 filmów zapewniło kanałowi prawie 420 mln odsłon. Projekt Krzysztofa Stanowskiego ruszył oficjalnie 1 lutego br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały