SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Potrzebowski na czele Network Group Polska

Jakub Potrzebowski zaczął kierować nowoutworzoną firmą Network Group Polska, która będzie reprezentować lokalne domy mediowe w negocjacjach dotyczących hurtowego zakupu mediów. Na razie współpracuje z Equinoxem i Value Media.

- Naszym celem jest konsolidacja i reprezentowanie interesów małych, lokalnych domów mediowych i uzyskanie najlepszych warunków cenowych - tak sedno działalności Network Group Polska opisuje Jakub Potrzebowski. - Rynek nie może dłużej koncentrować się wokół dużych grup mediowych. Alians lokalnych firm powinien stanowić dla nich równowagę - dodaje.

Network Group Polska będzie jedynie podmiotem negocjacyjnym, natomiast nie będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów. Współpracę ze spółką zaczęły już domy mediowe Equinox i Value Media, a wkrótce mają dołączyć kolejne.

Założyciele Network Group Polska deklarują, że przeciwstawiają się panującej na polskim rynku sytuacji, w której dominują duże sieciowe domy mediowe, dyktując warunki cenowe zarówno mediom, jak i klientom, a niezależne domy mediowe sprowadzając do roli klientów. - Naszym priorytetem jest zmiana wizerunku lokalnych podmiotów w oczach reklamodawców i zapewnienie im równie atrakcyjnych warunków cenowych, jakie oferują duże, sieciowe domy mediowe - mówi Potrzebowski.

Jakub Potrzebowski w Network Group Polska objął funkcję prezesa. Poprzednio, do jesieni ub.r., przez 6 lat był prezesem ZenithOptimedia Group, w której ogółem pracował przez 16 lat. Na czele ZOG zastąpiła go Monika Bronowska (więcej na ten temat).

Obecnie Jakub Potrzebowski zapowiada, że Network Group Polska docelowo zamierza zdobyć w ramach sieci budżety mediowe o wartości 250-300 mln zł. - Jesteśmy już po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami czołowych stacji telewizyjnych, grup wydawniczych, mediowych oraz agencji interaktywnych - dodaje Potrzebowski.

Dołącz do dyskusji: Jakub Potrzebowski na czele Network Group Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Benedykt XVI
Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Chłopcy zrobili już dil kilka lat temu puszczając z Zenitów do Media Republic realizację budżetów. Każdy był zadowolony. Teraz dokładnie ta sama grupa bierze się za konsolidację, chyba tylko po to by wykosić konkurencję w postaci małych domów i zgarnąć więcej kasy dla siebie. Bo proszę mi powiedzieć jaka jest siła w takich domach jak Star Digital, Pro Media House czy Mediapol? Każdy duży dom bije ich na głowę. Nawet giganta jakim jest w tym towarzystwie VM. Poza tym w przejrzystość działania mają taka, jak majtki bezdomnego.
odpowiedź
User
dederowiec
Cel jest taki - kasa. Potrzebowski już jest u wielu marketerów spalony bo powychodziły jego układy, oraz fakt, że sporo kasy wyprowadził z ZOGów - chyba dlatego go wywalili...tak wiec to jedyna droga, zeby cos jeszcze zarobic. Equinox w ktorym ma udzialy tez ledwo przedzie...
odpowiedź
User
m
skoro Kubuś to mistrz w kręceniu wszelkich lodów, to coś musi być na rzeczy, już on zmaterializuje ten pomysł!
odpowiedź