Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube

Jan Piotrowski awansował w agencji e-commerce performance SalesTube (należącej do Group One) na stanowisko head of programmatic buying.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube
Jan Piotrowski

Piotrowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie siedmioosobowym zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

Do Group One dołączył w 2016 r. na stanowisko starszego specjalisty w zespole programmatic buying. Przez ostatnie 1,5 roku pełnił funkcję managera tego zespołu w SalesTube.

Z branżą mediową związany jest od ponad 6 lat. Pracował po stronie wydawców jak i domów mediowych, obsługując m.in. takich klientów, jak: Ferrero, Polkomtel, General Motors, Adidas, AXA, Idea Bank, czy TUI.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]