SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)

Nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP Info, notuje niższą widownię niż emitowane w TVN 24 “Szkło kontaktowe”. Audycja ma też gorsze wyniki niż TVP Info notowało w jej paśmie rok temu, ale oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.

Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki programu “Jan Pospieszalski: Bliżej”, nadawanego w czwartki o 22.30, oglądało średnio 415 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 1,88 proc. w komercyjnej grupie 16-49. To wyniki gorsze od tych, które stacja notowała rok temu w tym paśmie - wtedy bowiem oglądało ją 483 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 4,66 proc. i 2,13 proc.

Widownia programu rośnie jednak z wydania na wydanie. Pierwszy odcinek, nadany 10 listopada br., oglądało 380 tys. osób, zaś trzeci przyciągał już 450 tys. oglądających.
 
TVP Info w czasie nadawania magazynu “Bliżej” zajmuje drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych. Lepszy wynik notuje wtedy konkurencyjna stacja TVN 24, której udział wynosi 4,31 proc. Kanał ten nadaje wtedy “Szkło kontaktowe” i “Dzień po dniu”.
 


Jan Pospieszalski (fot. TVP)

 Program śledzą głównie osoby w wieku 40-44 lata i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

“Jan Pospieszalski” Bliżej” ma formułę talk show, w czasie którego prezentowane są także reportaże o charakterze śledczym. Tematy poruszane w magazynie dotyczą codziennych problemów ludzi (więcej na ten temat).


Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
10-11-2011381 0383,63%1,37%
17-11-2011412 8934,27%2,34%
24-11-2011452 2014,54%1,93%
Średnia415 4194,14%1,88%


Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN 24432 1444,31%1,91%
TVP Info-Jan...415 4194,14%1,88%
Polsat News63 7720,64%0,70%


Profil widowni "Bliżej"

  ADH %AFF
PłećMężczyźni47,93%99
Kobiety52,07%100
Wiek 4-90,74%13
 10-150,89%13
16 - 190,06%1
20 - 242,49%32
25 - 293,30%37
30 - 341,63%20
35 - 392,15%29
40 - 447,73%120
45 - 494,75%69
50 - 548,77%109
55 - 5910,18%131
6057,32%284
Wlk. miastaWieś38,72%99
< 50 tys.22,33%93
50-100 tys.6,81%79
100-200 tys.5,34%66
> 200 tys.26,81%133
ZawódTop management8,91%103
Pracownicy średniego szczebla11,37%76
Pracownicy fizyczni i rolnicy11,35%57
Emeryci60,78%237
Inni7,59%25
WykształceniePodstawowe49,08%109
Średnie28,45%96
Wyższe20,84%166
Inne1,63%13


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)

54 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
gdyby był puszczany na 1 lub 2 to miałby kilka razy tyle
odpowiedź
User
Zniknie
Kto by chciał słuchać i oglądać takie pajaca
odpowiedź
User
magda
wsadzili go do TVP Info to nic dziwnego że ma oglądalność niższą niż Szkło kontaktowe choć nie wiem jak można oglądać Szkło kontaktowe..bez komentarza
odpowiedź