SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janmedia współpracuje z Kolporterem

Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce.

Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepu zostały uruchomione niedawno. Niemniej już teraz znajduje się  w nich 70 tysięcy produktów.
 
Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy raz wchodzące do sklepu chętniej będą składać zamówienia. Już teraz ilość użytkowników podwaja się z miesiąca na miesiąc. Naszym zadaniem jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału sklepu - mówi Tomek Karwatka z Janmedia.
 
Janmedia przeprowadzi testy heurystyczne oraz testy user-experience. Zbadana zostanie intuicyjność, efektywność i dostępność serwisu. Badania z użytkownikami pozwolą na sprawdzenie jak w praktyce serwis postrzegany jest przez użytkowników.
 
Mimo, że liczba naszych klientów rośnie bardzo dynamicznie, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badań przez Janmedia, bo uważamy, że zawsze warto szukać nowych, jeszcze doskonalszych rozwiązań, sprawdzonych na największych internetowych rynkach świata. – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu Kolportera Holding ds. biznesu internetowego.
 
Jest to drugi tak kompleksowy audyt efektywności eCommerce jaki Janmedia prowadzi dla polskiego klienta. Janmedia w swojej ofercie ma także badanie i poprawę użyteczności i dostępności serwisów korporacyjnych. Tego typu prace prowadziła juz między innymi dla trzech klientów z sektora finansowego - czytamy w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Janmedia współpracuje z Kolporterem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl