Janusz Mirowski szefem marketingu WebWave

Stanowisko head of global marketing startupu technologicznego WebWave objął Janusz Mirowski, wcześniej związany z rynkiem technologii internetowych oraz usługami dostępności cyfrowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Janusz Mirowski szefem marketingu WebWave
Janusz Mirowski

Janusz Mirowski będzie odpowiadał za "powtórzenie sukcesu firmy WebWave z Polski, na rynkach zagranicznych", informuje firma. Jego celem jest współtworzenie strategii komunikacji marketingowej w sferze anglojęzycznej i szybkie zbudowanie w niej rozpoznawalności marki.

WebWave kreatorem stron internetowych

WebWave jest kreatorem stron internetowych, czyli narzędziem dzięki któremu nawet laik stworzy i uruchomi własną stronę. To rozwiązanie często wybierane przez mniejszych przedsiębiorców ponieważ jest przystępne i nie ciągnie za sobą wysokich kosztów.

- Wiem że mamy produkt który może konkurować z każdym, rozwijaliśmy go ostatnie 10 lat i bardzo silna pozycja na rodzimym rynku pokazuje że możemy być najchętniej wybieranym kreatorem stron. Brakuje nam jednak rozpoznawalności – szczególnie na zachodzie, dlatego szukamy talentów które to zmienią. - mówi Maciej Czajkowski, CEO WebWave.

Janusz Mirowski w swojej karierze zawodowej współpracował między innymi z firmami takim jak Orange, Dell, Vispero.

- Z pewnością przed Januszem stoi ogromne wyzwanie. Budowanie rozpoznawalności na rynkach anglojęzycznych dzisiaj to zupełnie inna sytuacja niż kilka lat temu. Brak też niektórych przewag jakie daje działalność na rodzimym rynku. Ale to ważny i konieczny krok dla rozwoju firmy, dlatego Janusz może liczyć na tyle wsparcia ile tylko będzie potrzebował. – dodaje Rafał Suchożebrski, manager marketingu CEE w WebWave.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day