SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Japoński wzór doskonałości” w kampanii Mitsubishi ASX

W mobilnym internecie trwa kampania reklamowa Mitsubishi ASX. Akcję pod hasłem „Japoński wzór doskonałości” przygotowała firma Mobilvi.

W ramach prowadzonej od 11 października kampanii Mitsubishi ASX bannery emitowane są w serwisach i aplikacjach mobilnych należących do sieci Mobilvi. Po kliknięciu w reklamę użytkownik jest przekierowywany na stronę mitsubishi.mobilvi.com, za pośrednictwem której może umówić się na jazdę próbną tym samochodem. Akcja – zaplanowana do końca października – przebiega pod hasłem „Japoński wzór doskonałości”.



Adaptację kreacji reklamowych i serwis mitsubishi.mobilvi.com na zlecenie domu mediowego Starcom przygotowała firma Mobilvi.

Dołącz do dyskusji: „Japoński wzór doskonałości” w kampanii Mitsubishi ASX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl