Jarosław Koliński wraca do Canal+ Sport

Jarosław Koliński będzie stałym współpracownikiem Canal+ Sport. Skomentuje mecze m.in. Premier League.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Jarosław Koliński wraca do Canal+ Sport
fot. materiały prasowe

Dziennikarz Przeglądu Sportowego Onet Jarosław Koliński będzie współpracował z redakcją sportową Canal+. Od początku sezonu 2025/26 stanie się „komentatorską dwójką” w trakcie meczów Premier League na sportowych antenach stacji. Widzowie będą mogli go usłyszeć również w roli eksperta podczas programów poświęconych angielskiej lidze.

Jarosław Koliński wraca do komentowania w Canal+

Jarosław Koliński jest dziennikarzem sportowym z wieloletnim doświadczeniem i stażem. Specjalizuje się w piłce nożnej, jego szczególną domeną jest liga angielska, Premier League.

Swoją karierę dziennikarską rozpoczął w 2003 roku w redakcji „Przeglądu Sportowego”, gdzie pisał głównie o Premier League oraz PKO Bank Polski Ekstraklasie. Relacjonował jako korespondent „PS” m.in. finały UEFA Champions League w 2012 i 2019 roku. Obecnie związany jest z redakcją Przeglądu Sportowego Onet. Ostatnio współpracował z redakcją Viaplay, gdzie występował jako drugi komentator przy okazji transmisji meczów Premier League. W podobnej roli pojawiał się już w przeszłości w Canal+.

– Bardzo cieszymy się, że Jarosław Koliński dołącza, a w zasadzie wraca do zespołu redakcji sportowej Canal+, pracującego przy Premier League. Znamy się i wiemy, czego od siebie wzajemnie oczekiwać. Jarek od lat pisze i komentuje bieżącą sytuację w Premier League. Jest pasjonatem, którego cenią sympatycy angielskiej piłki. Sam czekam na pierwsze mecze, w których będzie można usłyszeć jego ciekawostki i uwagi – mówi Marcin Rosłoń, szef działu piłka nożna w redakcji sportowej Canal+. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu