Jarosław Kret debiutuje w roli prezentera pogody w Telewizji Polsat

W środę, 18 grudnia w godzinach porannych Jarosław Kret zadebiutował w roli prezentera pogody w Telewizji Polsat. Z naszych informacji wynika, że dziennikarz w roli prowadzącego pogodę po głównym wydaniu „Wydarzeń” po raz pierwszy pojawi się 25 grudnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Jarosław Kret debiutuje w roli prezentera pogody w Telewizji Polsat
Jarosław Kret w Telewizji Polsat

Jarosław Kret do redakcji prognozy pogody Telewizji Polsat dołączył na początku grudnia br. Dziennikarz wygrał casting na prezentera pogody, który się odbywał w poprzednich tygodniach.

Kret na wizji zadebiutował w środę, 18 grudnia 2019 roku po godz. 6.00 prowadząc prognozy pogody w ramach „Nowego dnia z Polsat News”. Poranne informacyjne pasmo pokazywane jest w Polsat i Polsat News.

Dziennikarz będzie prowadzić również prognozę pogody nadawaną po „Wydarzeniach” nadawanych w Polsat i Polsat News. Z naszych informacji wynika, że po raz pierwszy serwis po głównym wydaniu dziennika (koło godz. 19.25) poprowadzi podczas Świąt Bożego Narodzenia (25 i 26 grudnia).

- Bardzo się cieszę, że wracam do prowadzenia prognozy pogody po rocznej przerwie. W ostatnim czasie miałem mnóstwo czasu na przemyślenia, ale jednocześnie w dalszym ciągu działałem w różnych międzynarodowych organizacjach zrzeszajacych osoby o podobnych zainteresowaniach do moich. Analizowałem dwie kwestie: w jaki sposób prezentować pogodę w dobie rozwijającego się internetu, a także jak w przystępny sposób informować o zmianach klimatu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kret. - Bycie prezenterem pogody jest tak jak bycie dziennikarzem, lekarzem, czy nauczycielem. Cały czas musimy się dokfalifikowywać, a także podążać za najnowszymi trendami - dodaje.

 

Jarosław Kret przez ponad 20 lat związany z TVP

Jarosław Kret karierę zawodową rozpoczął na początku lat 90. XX wieku, gdy był dziennikarzem w lokalnych gazetach warszawskich, a także współtworzył lokalny miesięcznik „Joli Bord”.

W 1994 roku zaczął pracę w Telewizją Polskiej. Początkowo był reporterem „Teleexpressu”, a potem gospodarzem programów podróżniczych w Warszawskim Ośrodku Telewizyjnym (obecnie TVP3 Warszawa). Prezenterem pogody został w 2002 roku, od 2004 roku przedstawiał prognozy po „Wiadomościach” w TVP1, a od 2013 roku także w porannym paśmie TVP Info.

Ponadto prowadził kilka innych programów w TVP1 („Od słów do głów” w latach 2007-2008) i w TVP Info („Planeta według Kreta” w latach 2009-2010, „Podróże z barometrem” w latach 2010-2011, „Polska według Kreta” w latach 2011-2013), wziął udział w pierwszej edycji programu „Gwiazdy tańczą na lodzie” w TVP2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaroslaw-kret-wsrod-najlepszych-prezenterow-pogody-w-europie,7171191695304833a ##

Od listopada 2016 roku do listopada 2018 roku Kret był prezenterem pogody w programie „24 godziny online.pl”, który oglądać można było w Nowa TV.

Ponadto w latach 1998–2001 Jarosław Kret był dziennikarzem i redaktorem w „National Geographic”, w 2005 roku prowadził sobotnie wydania „Lata z Radiem” w Jedynce. W 2012 roku otrzymał Telekamerę w kategorii Prezenter pogody. W tej funkcji wyróżniał się obrazowym językiem i żartami.

W 2017 wziął udział w drugiej edycji reality show TVN „Agent-Gwiazdy”, którego był finalistą (zajął drugie miejsce). W marcu 2018 wystąpił w ósmej edycji show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” (odpadając po drugim odcinku; jego taneczną partnerką była Lenka Klimentová).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol