Jarosław Kret w kobiecej kampanii Weltbild Polska

Rozpoczęła się promocja księgarni Weltbild Polska skierowana do kobiet. Akcję wspiera kampania reklamowa w radiu i internecie, w której bierze udział Jarosław Kret.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji Weltbild Polska z okazji Dnia Kobiet przy zakupie książek oznaczonych różą - w księgarni, internecie albo przez zamówienie z katalogu - dostaje się w prezencie kosmetyk marki Yves Rocher. Dodatkowo osoby, które do 8 marca zrealizują zakup w serwisie weltbild.pl otrzymają bezpłatną przesyłkę do paczkomatów InPost. Natomiast samego 8 marca oraz na weltbild.pl i w księgarniach Weltbild Polska na wszystkie użytkowniczki będzie czekała miła niespodzianka.

grafika

Promocję - zaplanowaną do wyczerpania zapasów - wspiera kampania reklamowa, której część autopromocyjna jest oparta na wizerunku Jarosława Kreta. Cała akcja obejmuje katalog Weltbild Polska (drukowany i wysyłany w nakładzie ok. 500 tys. egz.), radio RMF FM oraz internet (reklamy display i maillingi w portalach horyzontalnych takich jak Onet i Interia.pl, informacje na stronie weltbild.pl i newsletterze subskrybowanym przez ok. 900 tys. użytkowników). Kampania w radiu RMF FM potrwa do 11 marca, a w internecie - do końca marca. Akcję we własnym zakresie przygotowała firma Weltbild Polska.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu