Jasmin Zäsar zarządza siecią Gameset Network

Jasmin Zäsar awansowała na stanowisko head of influencer marketing w Gameset Network, należącej do agencji marketingu gamingowego Gameset sieci influencerskiej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jasmin Zäsar zarządza siecią Gameset Network
Jasmin Zäsar

Jasmin Zäsar nadzoruje czteroosobowy zespół sieci Gameset Network. Do jej najważniejszych zadań należy koordynacja wszystkich współprac influencerskich, opieka nad rozwojem osobistym twórców i współtworzenie strategii rozwoju sieci razem z zarządem Gameset, któremu podlega.

- Coraz większa liczba naszych projektów opiera się o współpracę z influencerami, dlatego z jednej strony zależy nam na reprezentowanie najciekawszych twórców, a z drugiej na dobrej współpracy z zaprzyjaźnionymi sieciami. Teraz nasz plan obejmuje także zwiększenie liczby kampanii influencerskich w regionie CEE - mówi Piotr Bombol, CEO Gameset.

Jasmin Zäsar pracuje w Gameset od maja 2018 roku, dołączyła jako project manager. Doświadczenia zawodowe gromadziła m.in.  w Lubię to - linked by Isobar i Havas Worldwide.

W sieci Gameset Network, powstałej we wrześniu 2018 roku, zrzeszonych jest już 24 influencerów na zasadzie wyłączności. Reprezentują oni najważniejsze gry na rynku, jak Fortnite, League of Legends, CS:GO, GTA V. Twórcy skupieni w sieci występują w autorskich formatach online agencji czy pracują na stoiskach marek na eventach.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę