SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jeden dzień - wart całe życie" hasłem kampanii na temat samobójstw młodzieży

Fundacja Zobacz... Jestem! ruszyła z kampanią społeczną, poświęconą profilaktyce samobójstw wśród młodzieży. Akcję pod hasłem „Jeden dzień - wart całe życie" przygotowały agencje z grupy Havas, Dobro i Platige Image.

Article

Głównym celem akcji jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zachęcenie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.

Córki już nie ma

Na potrzeby akcji przygotowano spot, prezentujący historię pojedynczego dnia, w którym tata towarzyszy swojej córce. Prawda okazuje się gorzka - córki już nie ma.

- Rodzice dzieci, które popełniły samobójstwo, oddaliby wszystko, by móc spędzić z nimi choćby jeden dzień - mówi lektor.

„Jeden dzień - wart całe życie"

- Polskie statystyki dotyczące samobójstw są przerażające. Nasz kraj jest na drugim miejscu w Europie pod względem liczby samobójstw osób nieletnich. Tylko w ubiegłym roku ponad 2000 dzieci próbowało odebrać sobie życie. Symboliczny „jeden dzień”, o którym mówi nasza kampania ma przypominać rodzicom o tym, jak ważne jest budowanie bliskiej relacji z dziećmi i jak istotną rolę odgrywa ona w profilaktyce samobójstw - mówi Anna Żurek, account director Havas Warsaw, koordynująca prace przy kampanii.

Kampanię społeczną promują działania obejmujące telewizję, radio, internet (serwis Jeden Dzień, na którym rodzice znajdą materiały informacyjne), kina oraz reklamę w środkach komunikacji miejskiej. Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych (Instagram) oraz relacje z mediami. Akcję wspierają aktorzy i influencerzy, którzy poruszyli problem samobójstw wśród młodych ludzi i opowiedzieli o kampanii na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię zostały zaplanowane i zrealizowane przez Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw. Za produkcję spotu towarzyszącego kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Dobro, zaś za postprodukcję Platige Image. Spot wyreżyserował Aliaksandr „Saszka” Kanavalau. Działania przeprowadzono pro bono.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jeden dzień - wart całe życie" hasłem kampanii na temat samobójstw młodzieży

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.
Ważny temat
12 8
odpowiedź
User
Waidmanns
Ja tez mysle,ze to jest wazny temat.Bo zdarza sie tak,ze miedzy dzieckiem a rodzicami jest odlegla przepasc.Zero kontaktu.Niektorzy rodzice potrafia tylko pouczac,umoralniac i wymagac zamiast postarac sie choc troche zrozumiec swoje dziecko.A przeciez czasami wystarczy tak po prostu,po ludzku,polozyc reke na ramieniu i powiedziec,np."Bardzo Cie kocham".Czy to tak wiele?Sa tez sytuacje kiedy rodzice zwyczajnie odtracaja dziecko,bo nie jest ono takie jakie wedlug nich powinno byc.I to jest bardzo straszne.Ja nie jestem juz nastolatkiem,nigdy tez nie probowalem popelnic samobojstwa i zawsze obce mi byly takie mysli.Ale przeciez nie kazdy tak do tego podchodzi.Wiele mlodych ludzi potrzebuje wsparcia.Przede wszystkim wlasnie od swoich rodzicow.Takie jest moje zdanie.
10 9
odpowiedź
User
m
Oddalabym wszystko by spedzic jeden dzien z moim synem. Wszystko.
9 8
odpowiedź