SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,95 mln widzów „Jednego z dziesięciu” w TVP1

Pokazywany w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” w sezonie 2018/2019 śledzi średnio 1,95 mln widzów. W porównaniu do odcinków pokazywanych w TVP2 w analogicznym okresie rok wcześniej program ma nieznaczne lepsze wyniki w 4+ i minimalnie gorsze w 16-49 i 16-59 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Tadeusz Sznuk, fot. tvp Article

Średnia widownia premierowych odcinków „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 3 września ub.r. do 11 lutego br. (w dni powszednie o godz. 18.55), wyniosła 1,95 mln osób, co przełożyło się na 14,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek teleturnieju nadany 7 lutego br. Przyciągnął on przed ekrany 2,45 mln osób.

Dla porównania, w okresie od 4 września 2017 roku do 12 stycznia br. audycję Tadeusza Sznuka pokazywaną jeszcze w Dwójce (Telewizja Polska w trybie natychmiastowym zdecydowała o przeniesieniu kultowego teleturnieju „Jeden z dziesięciu” z TVP2 do TVP1 od 15 stycznia ub.r.) oglądało średnio 1,83 mln widzów, co przełożyło się na 13,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 7,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej pokazywany w Jedynce ma lepsze wyniki w 4+, ale gorsze w 16-49 i 16-59.

Z kolei średnia widownia „Jednego z dziesięciu” pokazanego już na antenie Jedynki w okresie od 15 stycznia do 25 kwietnia ub.r. wyniosła 2,32 mln osób, co dało stacji odpowiednio 16,81 proc. udziału w 4+, 8,48 proc. w 16-49 oraz 11,29 proc. w 16-59.

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,95 mln widzów „Jednego z dziesięciu” w TVP1

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jezus Chrystus
Bez fajerwerków, inteligenty, nadzieja cywilizacji. Jak zdejmą "Jeden z dziesięciu" to dla ludzkości nie będzie już ratunku.
73 7
odpowiedź
User
Virtu
Wydarzenia i Fakty odbierają sporą widownię. Szkoda, że nie ma powtórek w lepszym czasie antenowym
32 9
odpowiedź
User
123456
Zamiast wydarzeń czy faktów czyta się internet, a nie ogląda propagandę.
Na necie czytasz to co sam chcesz w dodatku bez reklam.
Teleturniej można oglądać to całkiem co innego niż fakty czy wydarzenia.
43 11
odpowiedź
User
Jozek
To ostatni taki program w polskiej telewizji. Cieszę się, że nadal ma bardzo dobrą widownię. Jest to najlepszy teleturniej z najlepszym prowadzącym.
68 5
odpowiedź
User
Waldek65f
Nikt nie ogląda jak same lecą powtórki żenada
9 22
odpowiedź