SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosalie reklamuje festiwalową kolekcję Jenny Fairy

Ruszyła kampania reklamująca nową kolekcję marki obuwia i torebek Jenny Fairy (należącej do grupy CCC). Występuje w niej piosenkarka i kompozytorka Rosalie.

Nowa, kapsułowa kolekcja Jenny Fairy została przygotowana z myślą o letnim sezonie festiwali muzycznych. Obejmuje przede wszystkim kowbojki i mini torebki.

Twarzą kampanii jest piosenkarka i kompozytorka Rosalie. Działania reklamowe Jenny Fairy obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Wiosną br. w kampanii Jenny Fairy wystąpiła modelka Emily Ratajkowski.

 

Według wstępnych danych grupa CCC w zeszłym kwartale finansowym, od lutego od kwietnia br. przy wzroście przychodów o 10 proc. do 2,06 mld zł osiągnęła 89 mln zł zysku EBITDA i 57 mln zł straty operacyjnej. Sieć HalfPrice podwoiła sprzedaż i liczy już 101 sklepów stacjonarnych, natomiast wpływy eobuwia zwiększyły się tylko o 4 proc.

Dołącz do dyskusji: Rosalie reklamuje festiwalową kolekcję Jenny Fairy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pilarz
witam
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com
odpowiedź