SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jeremy Scott nową kampanią Moschino chciał rozpocząć dyskusję na temat imigrantów

W poniedziałek w mediach społecznościowych rozpoczęła się nowa kampania marki odzieżowej Moschino promująca nową kolekcję marki. Modelki, m.in. Gigi Hadid i Kaia Gerber mają na zdjęciach twarze pomalowane na czerwono lub niebiesko, co ma być odniesieniem do „obcych z kosmosu”. Kampania wywołała ogromne oburzenie.

Article

Autorem kreacji reklam jest Jeremy Scott, dyrektor kreatywny Moschino. W opublikowanych zdjęciach nowej kolekcji modelki, w tym m.in. Kaia Gerber i Gigi Hadid mają twarze pomalowane na czerwony lub niebieski kolor. Efekt ten miał spowodować, że dziewczyny wyglądają jak istoty pozaziemskie, z kosmosu. Początkowo Jeremy Scott pod zdjęciami zamieścił podpisy informujące o tym, że „nielegalni kosmici” wjeżdżają do USA. Te treści wywołały oburzenie w sieci. Niektórzy z internautów skrytykowali Scotta, bo uznali jego wpisy za głos wsparcia ostrej polityki antyimigracyjnej prezydenta USA Donalda Trumpa.

Po tej „burzy”, Jeremy Scott swoje podpisy usunął i wyjaśnił, że nie miał na myśli nic złego, chciał nimi jedynie sprowokować sensowną dyskusję na temat problemu migracji. „Ta kampania miała być sposóbem na rozpoczęcie dyskusji na temat tego, czym dokładnie jest „obcy”-czy jest pomarańczowy, żółty, niebieski, zielony? Czy to ma znaczenie? Są naszymi przyjaciółmi, sąsiadami, wspólpracownikami, krewnymi i ludźmi, których kochamy” - napisał w social mediach Jeremy Scott już po tym, jak został skrytykowany za poprzednie wpisy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jeremy Scott nową kampanią Moschino chciał rozpocząć dyskusję na temat imigrantów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl