SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Jankowiak nowym dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

Beata Jankowiak z początkiem lutego br. obejmie stanowiska członka zarządu i dyrektora marketingu w Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka.

Beata Jankowiak Article

Jankowiak pracuje w Jeronimo Martins Polska od ponad 20 lat.

Najpierw, od kwietnia 1995 roku była menedżerem ds. zakupów, a następnie menedżerem ds. sieci dostaw. W 2000 roku awansowała na stanowisko dyrektora sieci dostaw. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora handlowego. Jej obowiązki przejmą pozostali menadżerowie ds. handlowych.

Nie udało nam się ustalić, kogo Beata Jankowiak zastąpi na stanowisku dyrektor marketingu. Ostatnio funkcję dyrektor komunikacji marketingowej pełniła Dorota Wrotek-Gut .

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Beata Jankowiak nowym dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl