Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, firma świadcząca usługi zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej 'Documentny outsourcing'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.

Główny cel kampanii to umocnienie wizerunku firmy ArchiDoc jako lidera w branży zarządzania dokumentami. Ponadto istotne jest zbudowanie skojarzeń z marką ArchiDoc: zaawansowana technologia, nowoczesność, bezpieczeństwo, pewność, niezawodność. Zarówno hasło „Documentny outsourcing”, jak i kreacja nawiązują do wcześniejszej akcji reklamowej, zrealizowanej wiosną tego roku.

Działania marketingowe prowadzone w sieci skoncentrują się na reklamie wybranych słów kluczowych w wyszukiwarkach Google i Onet oraz na wzmocnieniu pozycji witryny ArchiDoc w Internecie. Ponadto planowane jest również utworzenie sponsorowanych sekcji „zarządzanie dokumentami” w portalach branżowych i ogólno biznesowych. Reklamy drukowane ukażą się na łamach prasy gospodarczej i specjalistycznej: miesięczników Forbes, Bank, Manager Magazin oraz kwartalnika Outsourcing Magazine.

Kreacja bazuje na layoucie przygotowanym dla edycji wiosennej przez Hannę Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta