SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, firma świadcząca usługi zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej 'Documentny outsourcing'.

Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.

Główny cel kampanii to umocnienie wizerunku firmy ArchiDoc jako lidera w branży zarządzania dokumentami. Ponadto istotne jest zbudowanie skojarzeń z marką ArchiDoc: zaawansowana technologia, nowoczesność, bezpieczeństwo, pewność, niezawodność. Zarówno hasło „Documentny outsourcing”, jak i kreacja nawiązują do wcześniejszej akcji reklamowej, zrealizowanej wiosną tego roku.

Działania marketingowe prowadzone w sieci skoncentrują się na reklamie wybranych słów kluczowych w wyszukiwarkach Google i Onet oraz na wzmocnieniu pozycji witryny ArchiDoc w Internecie. Ponadto planowane jest również utworzenie sponsorowanych sekcji „zarządzanie dokumentami” w portalach branżowych i ogólno biznesowych. Reklamy drukowane ukażą się na łamach prasy gospodarczej i specjalistycznej: miesięczników Forbes, Bank, Manager Magazin oraz kwartalnika Outsourcing Magazine.

Kreacja bazuje na layoucie przygotowanym dla edycji wiosennej przez Hannę Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl