Jesienne kampanie Panasonic

Ruszyły kampanie kolejnych brandów Panasonic Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem "Stworzyliśmy obraz równy naturze. Przeżyj to!" ruszyła jesienna kampania płaskich telewizorów Panasonic Viera. Telewizory Viera, uhonorowane nagroda EISA, za najlepszy europejski telewizor plazmowy najwyższej klasy, dzięki wysokiej rozdzielczości High Definition oraz technologii V-real gwarantują wyjątkową jakość obrazu.Oczywistym więc jest, ze imponująca paleta kolorów, głębia czerni, perfekcyjne odwzorowanie obrazu to elementy, na które położono szczególny nacisk przy opracowywaniu kreacji.

      

Adaptacją spotów telewizyjnych oraz przygotowaniem ogłoszeń prasowych i banerów internetowych zajęła się Agencja Reklamowa dsk, planowaniem i zakupem mediów Vizeum. Spoty reklamowe emitowane są w TVP, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 oraz w kanałach tematycznych: Hallmark, AXN, National Geographic, Ale Kino!, Travel Channel i sieci kin Cinema City. Kampania toczy się także w prasie (Newsweek, Polityka, Przekrój, Gala, Viva, Forbes, Voyage, Logo, Playboy, Film, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Elle Deco, Dobre Wnętrze) i w internecie.

Również przy kolejnej, trwającej aktualnie kampanii Panasonic Polska pracowały dsk(kreacja) i Vizeum (media).

Akcja dotyczy wprowadzenia na rynek pierwszej lustrzanki Panasonic LUMIX DMC-L1 z obiektywem Leica. W wyselekcjonowanych sieciach najlepszych sklepów PHOTO znalazły się materiały POS, a ogłoszenia prasowe ukazują się między innymi w takich tytułach jak: Forbes, Sukces, Men"s Health, Elle, Twój Styl. Kampania prowadzona pod hasłem " LUMIX L1. Renesans Lustrzanki" potrwa do końca grudnia.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"