SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienne kampanie Panasonic

Ruszyły kampanie kolejnych brandów Panasonic Polska.

Pod hasłem "Stworzyliśmy obraz równy naturze. Przeżyj to!" ruszyła jesienna kampania płaskich telewizorów Panasonic Viera. Telewizory Viera, uhonorowane nagroda EISA, za najlepszy europejski telewizor plazmowy najwyższej klasy, dzięki wysokiej rozdzielczości High Definition oraz technologii V-real gwarantują wyjątkową jakość obrazu.
Oczywistym więc jest, ze imponująca paleta kolorów, głębia czerni, perfekcyjne odwzorowanie obrazu to elementy, na które położono szczególny nacisk przy opracowywaniu kreacji.

      

Adaptacją spotów telewizyjnych oraz przygotowaniem ogłoszeń prasowych i banerów internetowych zajęła się Agencja Reklamowa dsk, planowaniem i zakupem mediów Vizeum. Spoty reklamowe emitowane są w TVP, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 oraz w kanałach tematycznych: Hallmark, AXN, National Geographic, Ale Kino!, Travel Channel i sieci kin Cinema City. Kampania toczy się także w prasie (Newsweek, Polityka, Przekrój, Gala, Viva, Forbes, Voyage, Logo, Playboy, Film, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Elle Deco, Dobre Wnętrze) i w internecie.

Również przy kolejnej, trwającej aktualnie kampanii Panasonic Polska pracowały dsk(kreacja) i Vizeum (media).

Akcja dotyczy wprowadzenia na rynek pierwszej lustrzanki Panasonic LUMIX DMC-L1 z obiektywem Leica. W wyselekcjonowanych sieciach najlepszych sklepów PHOTO znalazły się materiały POS, a ogłoszenia prasowe ukazują się między innymi w takich tytułach jak: Forbes, Sukces, Men"s Health, Elle, Twój Styl. Kampania prowadzona pod hasłem " LUMIX L1. Renesans Lustrzanki" potrwa do końca grudnia.

Dołącz do dyskusji: Jesienne kampanie Panasonic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl