SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Impreza 20. urodzin w jesiennym spocie wizerunkowym TVN (wideo)

Telewizja TVN rozpoczął emisję jesiennego spotu wizerunkowego, w którym stacja świętuje swoje 20. urodziny. - Całość została nakręcona w dwa letnie wieczory, a na planie pojawiło się ponad 500 osób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Najnowszy spot wizerunkowy TVN nawiązuje do 20 urodzin stacji, które odbędą się w październiku 2017 roku.

Minutowy filmik przedstawia imprezę, na której niespodziewanie pojawiają się gwiazdy jesiennej ramówki i wspólnie z widzami świętują 20-lecie stacji.

- To nie był zwyczajny plan zdjęciowy, lecz domówka, która tak się rozrosła, że wyszła w plener. Całość została nakręcona w dwa letnie wieczory, a na planie pojawiło się ponad 500 osób. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.

Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych programów jesiennej ramówki („Diagnoza”, „Druga szansa”, „Azja Express”, „Mam talent!”, „Milionerzy”, „Kuba Wojewódzki”, „Drzewo marzeń”, „Kuchenne rewolucje” i „MasterChef), to nie promuje on konkretnych tytułów. - Ma on na celu budować określony wizerunek stacji. Taką rolę spełniają nasze spoty wizerunkowe - jak sama nazwa wskazuje. - wypowiada się Przyszlak.

- Wiadomo - różne spoty na przestrzeni tych 10 lat, od kiedy zaczęliśmy je regularnie produkować, jednym podobają się bardziej, innym mniej. Każdy ma własnych faworytów. Dla nas miernikiem skuteczności naszych działań jest to, czy po obejrzeniu spotu widz myśli o stacji w sposób przez nas pożądany. Działania wizerunkowe mają na celu wykorzystywać mocne strony stacji i polepszać inne. Zawsze jednak podkreślam, że dla wizerunku stacji najważniejszy jest program - bez dobrego programu nawet najlepsza kampania nie zakończy się sukcesem. - komentuje nam dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego. - Dodatkową atrakcją zarówno dla uczestników imprezy, jak i widzów, jest pojawienie się na planie finalistów poprzednich edycji „Mam talent!”, który w tym sezonie świętuje 10. edycję oraz tancerzy z „You Can Dance”. Pierwszy raz nasz spot tak mocno opierał się na spontanicznych reakcjach imprezowiczów - dodaje.

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Scenariusz filmu napisali: Robert Krawczyk, Łukasz Grzegorzek i Robert Przyszlak, a wyreżyserował go Robert Krawczyk.

W materiale wykorzystano utwór „Get Free (feat. Amber)” w wykonaniu Majora Lazera. - Muzyka ta świetnie wpasowała się w klimat naszej imprezy - mówi Robert Przyszlak.

Emisja spotu zarówno na telewizyjnej antenie, jak i w internecie rozpoczęła się w środę, 2 sierpnia 2017 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Dołącz do dyskusji: Impreza 20. urodzin w jesiennym spocie wizerunkowym TVN (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
te same twarze w kolko
Wciąż te same twarze, od lat. Troche komiczne patrząc na ta pseudo-hipsa-imprezę a wśród nich tvn-owych seniorów
odpowiedź
User
o
te same zmeczone stare twarze tvn jak stara plyta w coraz bardziej zdarta bo dj M nie zuwazyl ze swiat ucieka do przodu i amatorów nie wielu już chce słuchac i ogladac Reszta to zaklinanie rzeczywistości ze jest fajnie swiatowo a jest zaściankowo - lokalna cepliada
odpowiedź
User
mi
Jak sprzedać ten sam stary smierdzcy kotlet odgrzewany wiele razy przez lata na tym samym smierdzacym tłuszczu oto jest pytanie?
odpowiedź