Jest już spot reklamowy Oshee z Darią Zawiałow

Premiera spotu wizerunkowego marki napojów Oshee z udziałem Darii Zawiałow inicjuje kampanię reklamową linii produktowej Oshee Hydroboost, w której “Dziewczyna Pop pije Oshee!”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jest już spot reklamowy Oshee z Darią Zawiałow

Obecnie marketer rusza z główną częścią działań promocyjnych skupionych wokół produktów Oshee Hydroboost, promowanych spotem reklamowym w telewizji, digitalu, kinie, a także w ramach ogólnopolskiej kampanii OOH. Napoje marki będą również widoczne na wybranych koncertach Darii Zawiałow.

Daria Zawiałow pije Oshee

Kampania osadzona jest w ramach nowej platformy komunikacji marki – “Oshee. Hydrate for great”. - Jako marka specjalizująca się w skutecznym nawadnieniu podkreślamy na co dzień jego kluczową rolę w aktywnym trybie życia. Współpraca z tak wspaniałą ambasadorką jak Daria Zawiałow to doskonały pretekst i okazja dotarcia z tą wiedzą także do innego grona odbiorców, którzy swoje pasje realizują nie tylko uprawiając sport, ale również w każdej aktywności czy w szeroko pojętym lifestyle’u. To właśnie kwintesencja platformy OSHEE. Hydrate for great – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.

Za realizacje projektu odpowiadają: Lemon i dział marketingu Oshee (kreacja), Lemon (produkcja), Mediahub (media). Nowa platforma komunikacji została wypracowana w ramach przetargu z agencją Lvov, a jej key visual z projektantem Mateuszem Machalskim.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe