„Jest wiele powodów” w kampanii wódki Absolut

Pod hasłem „Jest wiele powodów” prowadzone są działania promujące wódkę Absolut. W ramach platformy – opracowanej przez agencję IQ Marketing – trwa Projekt Pokolenie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Jest wiele powodów” to nazwa długofalowej platformy komunikacyjnej marki Absolut. Strategia – przygotowana i wdrażana przez agencję IQ Marketing – będzie obejmować wszystkie kampanie promujące ten brand. Pierwszą z nich jest Projekt Pokolenie polegający na wspieraniu młodych artystów poprzez danie im szansy zaistnienia na rynku. W początkowym etapie akcji na stronie internetowej projektpokolenie.pl można będzie głosować na swojego ulubionego beatboxera.

grafika

Projekt wspierają materiały POS, a także patronujące mu medialnie Radio Roxy oraz magazyny „Aktivist” i „Exlusive”. Elementem identyfikacyjnym akcji są koszulki przygotowane przez kolektyw młodych projektantów Numalab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych