SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OTCF z wizerunkową kampanią 4F "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa producenta odzieży sportowej 4F.

Article

Kampania "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"ma budzić poczucie dumy, z tego kim się jest, jak również motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu.

W spocie pokazano ciężko trenujących sportowców oraz zwyczajnych pasjonatów aktywności fizycznej - wszyscy w czasie pandemii koronawirusa jednoczą się i motywują.

W wideo występują m.in. siatkarz Wilfredo Leon, biathlonistka Kamila Żuk oraz znani reprezentanci stowarzyszeń sportowych m.in. Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Polskiego Związku Biathlonu.

Obok nich, w spocie pojawiają się również pracownicy 4F, a także osoby zaangażowane w akcję #4FPomaga. W kampanii wzięli udział także pracownicy ochrony zdrowia - Małgorzata Santor-Zaczyńska, ginekolog-położnik, oraz dr nauk medycznych Artur Zaczyński, neurochirurg związany ze szpitalem MSWiA w Warszawie. To właśnie od MSWiA oraz 300 par gogli przekazanych dla lekarzy zaczęła się inicjatywa #4FPomaga.

Spot przygotowano w wersjach o długości 60 i 30 sekund. Kampanię można zobaczyć w kanałach własnych oraz w mediach społecznościowych 4F.

- W kampanii każdy jest ambasadorem marki, bo #Jestem4F to więcej niż hasło. To wartości. Codziennie udowadniamy, że kształtują nas nie tylko nasze silne strony, ale też walka ze słabościami. Niezmiennie wspieramy autentyczność oraz pokonywanie drogi na własnych zasadach. Patrzymy też w przyszłość i w każdym momencie życia szukamy możliwości nauki. Stawiamy czoła jutrzejszym wyzwaniom, robimy to z nadzieją i siłą - mówi Igor Klaja, prezes zarządu spółki OTCF, do której należy 4F.

Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania, jest przy tym rozwinięciem długoterminowego hasła 4F "Your Way", rozumianego jako życia na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OTCF z wizerunkową kampanią 4F "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
juras
So 90s :(( Shame on you - CMO of 4F !
odpowiedź
User
popaw
Co za banał
odpowiedź
User
Max
Dwoma słowami: idioci idiotom
odpowiedź