'Jestem z Gdańska'

8 listopada o godz. 12:00 wejście na molo w Gdańsku Brzeźnie staniesię punktem startowym biegu odbywającego się pod hasłem "Jestem zGdańska".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

"Gdańsk biega" to wydarzenie organizowane przez Miasto Gdańsk iMOSiR, przygotowane jest z myślą o osobach w każdym wieku - mabowiem pokazać, że bieganie nie jest zajęciem wyłącznie dlaprofesjonalistów. Udział w nim wezmą znani sportowcy, jak IwonaGuzowska, Leszek Blanik, Adam Korol i Mateusz Kusznierewicz.

Spośród wszystkich, którzy ukończą bieg, zostaną rozlosowaneatrakcyjne nagrody: sprzęt sportowy, rejsy do Szwecji, laptopy,karnety na fitness, bilety do ZOO, Teatru Miniatura, CentrumHewelianum i maskotki gdańskich lwów z autografami znanych osób.Oprócz tego, wszyscy uczestnicy otrzymają specjalne opaski na rękęz logo akcji "Jestem z Gdańska". Pierwsze sto osób dostaniegdańskie gadżety: podkładki pod tablice rejestracyjne, breloki orazkoszulki.

"Gdańsk biega" rozpocznie się o godz. 11:00 rywalizacją szkół, anastępnie o godz. 12:00 wystartują uczestnicy biegu głównego odystansie 6 kilometrów. Po jego zakończeniu na uczestników czekaćbędzie ciepły posiłek i losowanie nagród.

Imprezie "Gdańsk biega", promującej zdrowy styl życia towarzyszylogo "Jestem z Gdańska". Jest to kolejna akcja zorganizowana podtym hasłem, powstała z myślą o aktywizacji mieszkańców. Uczestnicybiegu będą mogli pokazać, że są osobami aktywnymi, dla którychGdańsk jest miastem ważnym i niezwykłym. Dotychczas w ramachkampanii wizerunkowej "Jestem z Gdańska" na ulicach naszego miastazawisły billboardy z Gdańszczanami w ich ulubionych miejscach,zorganizowano akcję wspomnieniową "Ocalić od zapomnienia" i konkursna film "Gdańsk mnie kręci, kręcę Gdańsk".

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu