Jet Line członkiem IAB Polska

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line została członkiem IAB Polska, branżowej organizacji wspierającej uczestników rynku komunikacji interaktywnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jet Line członkiem IAB Polska

- Klienci - marketerzy i mediowcy wyraźnie sygnalizują potrzebę wdrażania standardów branżowych dla digital out of home oraz edukację rynku. Dołączyliśmy do IAB Polska i planujemy aktywne działanie w organizującej się grupie roboczej Digital Out Of Home. Uważamy je za właściwe miejsce do współpracy z innymi firmami z branży out of home i digital out of home, wymiany doświadczeń, do edukacji, do odpowiedzialnego rozwoju rynku i promocji tego kanału komunikacji - mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

Jet Line oferuje przestrzeń digital out of home: platformę MyLED i sieć ekranów MORE w największych miastach w Polsce. Inwestuje w technologie wspierające sprzedaż, automatyzację procesów zakupowych i planowania kampanii oraz badania widowni nośników digital out of home w czasie rzeczywistym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przewodnik-influencer-marketing ##

Interactive Advertising Bureau (IAB) w Polsce działa od 2000 r., zrzesza  firmy i instytucje rynku interaktywnego, a poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i prawne wspiera ich działalność. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat